Chovejte se jako skutečný zákazník

By 19.10.2017 Nezařazené

Nedělejte žádné kompromisy tam, kde to rozhodně není na místě. A pokud jde o služby, kde jste v roli zákazníka, tak to na místě rozhodně není. Vždyť zákazník by měl být v takovém případě tím pánem, který si diktuje podmínky, neboť on bude tím, kdo to celé zaplatí. A pokud se jako pán tváří dodavatel služeb, tak byste se měli mít na pozoru a jít raději o dům dál, protože taková zakázka pro vás nemusí vůbec dobře dopadnout.

Zákazníků si firmy musí vážit

A tak se to často stává u stěhování . U tohoto typu služby lidé mívají často pocit, že jsou zde svým způsobem v podřízené pozici, že jsou těmi, kdo by měli žadonit o to, aby jim někdo pomohl přenést jejich těžké břímě z místa na místo, a to doslova. Ale to je omyl. I v případě, že se jedná o nošení těžkých břemen, tak je to stále jen služba, za kterou platíte, a ne žádná dobrovolná činnost, takže i zde byste si měli vybrat firmu, která naplní vaše očekávání a přizpůsobí se vašim požadavkům. Jinak se vám může stát, že toho budete následně litovat. Nic nebude tak, jak jste si přáli, a ještě navíc za to zaplatíte hodně peněz.

Chovejte se jako skutečný zákazník
Ohodnoťte příspěvek